Friday, October 28, 2011

Pe unde vin acasa

Ma intorc catre casa din doua parti ale intersectiei in care locuiesc: dintr-o parte vin de la serviciu, din cealalta vin din oras. Tot timpul aceleasi. Si atunci cand plec de acasa, folosesc aceleasi colturi de intersectie.

Astazi m-am intors acasa pe jos, insa dintr-o alta parte a intersectiei, decat cele cu care eram obisnuita. Am privit in stanga si in dreapta si mi s-a parut ca totul arata mai bine de aici. Chiar ma gandeam ca daca as locui in blocul de pe partea respectiva as privi cu alti ochi zona in care stau.

In momentul in care schimb coltul intersectiei abordarea este alta. La fel si cu oamenii sau cu situatiile cu care te intalnesti. Daca ii privesti din alt unghi, nu direct, din fata, cred ca ii vei vedea altfel. Sau ii vei intelege mai bine. Daca intorci o problema cu alt colt catre tine, cred ca vei gasi mai usor calea de rezolvare. Ai putea sa o vezi 3D.

Le urmatoarea iesire in intersectie voi privi lucrurile ca si cum sunt pe partea necunoscuta. Imi voi imagina blocul din spatele meu, ca si cum l-as privi din fata. La urmatoarele confruntari cu oamenii voi privi prin ei, prin prisma trecutului lor dar si a viitorului pe care si-l doresc. In urmataorele situatii in care voi fi pusa voi schimba foaia cu susul in jos, voi citi invers si voi concluziona cum nu ma gandeam.

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari