Saturday, July 27, 2013

Imbatranesc?

Odata cu trecerea timpului capatam experienta, maturitate si inteleptciune. Cica. Sau imbatranim, cum vor unii oameni sa sublinieze.

La mine lucrurile se intampla tocmai pe dos. Cu cat trece timpul cu atat ma simt mai iresponsabila si ametita. Cu atat fac mai multe prostiute, nu stau locului, nu am timp sa ma plictisesc. Imbatranesc? Ah, poate doar la suprafata, poate pielea mea si parul, insa pe interior....intineresc. Imi imaginez ca merg la facultate atunci cand iau metroul catre serviciu. Imi vad munca precum un curs preferat, la care abia astept sa invat ceva nou si sa ma hlizesc cu colegii. Lenevesc cand am chef si imi programez trei intalniri in acelasi timp cu trei persoane diferite. Eventual si in locuri diferite din oras. Inca deschid usa soferului pe partea dreapta, pentru ca am rupt-o acum cateva luni insa nu ma deranjaza cu nimic si nici chef de peirdut timp in service nu am. 



Se zice ca odata cu trecerea timpului femeile devin mai pretentioase, nu mai accepta usor situatii sau persoane. Damn! La mine timpul e pe dos. Intineresc nu auziti?! Imi dau intelepciunea pe momentul trait asa cum am chef, schimb seriozitatea cu rasete cu gura pana la urechi, la 4 dimineata intr-o miercuri.

O colega mi-a zis: "Hey, tie cand iti vine mintea la cap?" Ahaha, deja am pierdut aceasta speranta...nu stiu, nu cred ca mai am sanse .... Ma uit in jur si vad atatea persoane speriate de varsta lor, de status, statut sau conditiile financiare. Guys, incercati sa intineriti si sa inversati trecerea timpului in favoarea voastra si veti vedea cum totul se simte asa cum vreti voi!


No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari