Monday, March 15, 2010

Eu cand vreau sa fluier...

Tocmai ce mi-a venit in minte titlul uni film romanesc recent: "Eu cand vreau sa fluier, fluier!". Am o senzatie ciudata care ma determina sa rostesc acest titlu de film celui care ma intreaba care este o caracteristica determinanta a poporului roman. Si cateodata, implicit, ca doar sunt nascuta si crescuta in Romania, si a MEA.
E ceva de genul: eu cand vreau sa fiu trista sunt trista (chiar daca poate nu sunt), eu cand vreau sa nu mai ascult ma inchid in mine, eu cand vreau sa ma bucur ma bucur, eu cand vreau sa fiu eu sunt ceea ce nu sunt de fapt...
Unde este candoarea despre care pot scrie esee si pe care o pot predica fiecarui om pe care il intalnesc? Cred ca pe-a mea am uitat-o pe undeva...trebuie sa fug...sa o caut!

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari