Thursday, May 10, 2012

Efectul placebo

Am experimentat prima oara efectul placebo pe vremea cand nici nu cunosteam semnificatia termenului. Eram la ora de meditatii la geografie, intr-o minunata sambata dimineata de primavara cand as fi facut cu totul altceva decat sa stau acolo tintuita intr-un scaun. Imi era somn. Profa mi-a vazut neatentia si s-a oferit sa imi pregateasca o cafea. Mi-am baut cafeaua si desigur ca am simtit cum incepe sa actioneze la cel mai mic nivel, cum nu mi se mai inchid ochii si cum ma pot concentra mai bine. Am simtit toate efectele ei binecunoscute. La finalul orei, profa ma intreaba daca mi-a placut cafeaua decofeinizata :) Damn!

Am experimentat a doua oara efectul placebo cand m-am angajat la actualul job. Mi-am dorit tare mult sa ajung in locul in care lucrez, m-am gandit si am simtit ca sunt deja angajata inca de la primul interviu (dupa care au mai urmat doua). Am mers chiar la parinti acasa si le-am spus ca eu ma voi angaja in locul respectiv chiar daca trecusem doar de primul interviu. Si s-a intamplat.

Experimentez a treia oara efectul placebo de cand nu mai mananc carne. Cred ca lipsa carnii din alimentatie mea imi va aduce un plus de energie si sanatate (drept urmare scriu acest post la 2 noaptea, intr-o zi din saptamana). Maine ma voi trezi fresh, ca si in zilele trecute cand mi-au ajuns putine ore de somn. Asta pentru ca eu cred in legumele si fructele pe care le mananc si le simt cum actioneaza in celulele mele pentru a obtine ceea ce vreau de la mine.

Cred ca mintea mea si a noastra in general are puteri nemarginite. Cand crezi sau iti doresti cu adevarat un lucru atunci acel lucru ti se va intampla. Mi-am confirmat teoria prin cele trei intamplari cunoscute si probabil in subconstient prin altele necunoscute. Cred cu adevarat ca ne putem pune mintea in slujba credintelor si a viselor si putem obtine efecte marete.


No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari