Monday, March 22, 2010

I have a dream...

Cred ca fiecare om, in viata pe care o duce, trebuie sa isi stabileasca si defineasca clar si concis niste visuri. De exemplu, daca imi cunosc visul (in general eu am mai multe visuri, mai mici) pot aprecia o zi monotona si plictisitoare drept un moment premergator indeplinirii visului.
Insa acum mi-am stabilit visul cel mare! Pentru ca, eu consider ca pe langa visele cele mici, care ne ajuta sa infrumusetam fiecare zi, trebuie ca fiecare om sa aiba un vis...PE CEL MARE!
Visul meu cel mare este sa vad Podisul Tibet si sa cunosc civilizatia acestuia. Sa ma trezesc la cei peste 4000m altitudine, sa nu imi ajunga plamanii pentru a respira aerul acela tare, care, este invaluit de curatenia spirituala a acelor oameni unici.
Si pentru ca EU STIU CARE ESTE VISUL MEU CEL MARE imi voi putea petrece zilele ce vor urma cu mai multa insufletire, asteptand sa cunosc iacii si sa aud clopotele tibetane rasunand in inaltimi!

No comments:

Post a Comment

Most wanted

Afisari